LOOKBOOK

19 maj 2012

Pinsamt på hög nivå!!!

Det var något jättekonstigt som hände igår när jag var och såg på bio med några kompisar!!! När vi hade fått våra biljetter och skulle gå och sätta oss så såg Josefine att det var något blött på våra stolar så vi gick till hon som stod och tog hand om biljetterna och frågade om hon kunde göra något åt det. Hos sa att hon skulle se vad det var för något och då vände hon sig till mig och sa att jag skulle stå kvar och kolla biljetterna hos alla dom som kom! Just då var det ingen som kom men efter ett tag kom typ alla på en gång och hon var fortfarande borta och det var ju pinsamt och stå där för ingen ville typ visa sina biljetter för mig för dom trodde väl att jag skulle ta dom eller nått sånt :P men det gick ganska bra ändå måste jag få säga, man kan ju nästa tycka att jag borde få sommarjobba där nu!! :P Sen när jag skulle gå och sätta mig i biosalongen så tittade alla typ jättekonstigt på mig!! 

PS. jag kommer att sluta följa schemat för jag känner mig rätt så begränsad när det gäller vad jag ska skriva om och sånt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar