LOOKBOOK

20 mars 2012

Crazy Little Thing Called Love

Jippi!!! Jag har äntligen lärt mig hur man lägger till en kategori till ett inlägg! :) gissa om jag är glad! Nu kan jag ha lite koll på min blogg och mina inlägg! :D Just nu sitter jag vid datorn med min boom filt och mina tofflor och försöker övertala mig själv om att det är dags för läxorna, så vi ses senare när jag inte gör läxorna! :) förhoppningsvis så kommer det ett inlägg senare idag om lite vart jag fått min inspiration osv. Ha det gött!!!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du var med i dagens bloggtips! Två bloggar är utsedda och presenterade på bloggen. I samma inlägg är även en ny omgång startad. Imorgon länkas ytterligare två bloggar framför 2000 läsare!

    Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-tva-bloggtips-ny-omgang.html#comment

    SvaraRadera